Okazje.info
Pobieranie danych...

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się
> Czas realizacji zamówienia
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin dostarczenia towaru

Termin realizacji zamówienia, liczony od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji do dnia wysłania przesyłki firmą kurierską, pocztą lub przygotowania do odbioru osobistego w siedzibie Sklepu w przypadku towarów znajdujących się na magazynie sklepu wynosi 1 dzień roboczy. W przypadku zamówienia obejmującego produkty o różnym terminie realizacji w tym towary określone jako „na zamówienie”, które mają zostać wysłane w jednej przesyłce, terminem realizacji całego zamówienia jest termin realizacji dla produktu o najdłuższym czasie realizacji.

Termin dostawy deklarowany przez firmę kurierską Pocztex oraz Pocztą Polską wynosi – licząc od momentu otrzymania przez Klienta drogą e-mailową informacji potwierdzającej wysyłkę:
1 - 2 dni robocze w normalnych okresach w ciągu roku kalendarzowego,
1 - 5 dni roboczych w okresach wzmożonego korzystania z usług kurierskich (np. przed świętami Bożego Narodzenia).

O wysłanej przesyłce informujemy wiadomością sms lub mailem.

Sprawdzenie stanu przesyłki

Przed odebraniem przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. O ubytkach lub uszkodzeniach może w szczególności świadczyć oklejenie paczki taśmami innymi niż taśmy Sklepu, mechaniczne uszkodzenia opakowania przesyłki. Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony, przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zgodnie z art. 76 ustawy – Prawo przewozowe przyjęcie przesyłki przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń w stosunku do firmy kurierskiej z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki, chyba że zachodzi jedna z wymienionych niżej okoliczności:

- szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,
- zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,
- ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika,
- szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. 

NASI PRODUCENCI

Upoluj promocję

Zapisz się, aby otrzymać rabat 10 %
na pierwsze zakupy!



© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®