Okazje.info
Pobieranie danych...

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się
> Najczęściej zadawane pytania
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Zapraszamy naszych Klientów do wspólnego tworzenia systemu najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, który pozwoli nam usprawnić obsługę Państwa zamówień. Jeśli nie znajdziecie tu Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o przesłanie go na adres mailowy naszego sklepu sklep@wimpel.co, a wraz z odpowiedzią zostanie umieszczone na tej stronie.

1. Jak uniknąć kosztów wysyłki?
Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się telefonicznym 695 599 999 lub mailowym sklep@wimpel.co. Istnieje też darmowa dostawa zamówionych towarów. Szczegóły w zakładce: KOSZTY DOSTAWY

2. Czy mogę gdzieś podejrzeć status mojego zamówienia?
Tak. Po zalogowaniu się do sklepu, należy wejść do profilu użytkownika. Informacje będą w zakładce "Zamówienia bieżące". Opcja ta jest tylko dostepna dla zarejestrowanych Klientów.

3. Jak można zrezygnować z przesyłanego newslettera?
W każdym mailu do naszych Klientów, którzy zgodzili się na przesyłanie newslettera w stopce jest link, po kliknięciu którego z bazy zostanie usunięta zgoda na subskrypcję.

4. W otrzymanym mailu z potwierdzeniem zamówienia mam "krzaczki" zamiast polskich liter?
W niektórych starszych Klientach poczty (również WWW) nie rozpoznawany jest automatycznie format znaków wg standardu UTF-8. Aby zobaczyć właściwie zakodowane polskie znaki należ w menu programu przestawić ręcznie kodowanie znaków na Unicode (UTF-8).

5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na wszystkie zakupy w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT. Podane ceny to ceny brutto z podatkiem VAT

6. czy faktura może być na inne dane niż adres wysyłki?
Tak, odpowiednie dane należy podać podczas składania zamówienia.

7. Czy można złożyć zamówienie z dostawą pod adres inny niż dane do faktury?
Tak, adres dostawy można zmienić podczas składania zamówienia. 

8. Podczas płatności poprzez system płatności nastąpił błąd. Co zrobić w takiej sytuacji?
Prosimy powtórzyć czynność, a jeśli nie przyniesie zamierzonego efektu, zalecamy złożenie zamówienia inną formą płatności lub kontakt z nami. (tel. 695 599 999, sklep@wimpel.co)

9. Czy potwierdzenie przelewu przyśpieszy realizację zamówienia?
Nie, prosimy o nieprzesyłanie potwierdzeń przelewów. warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie przelewu na koncie sklepu.

10. Gdzie znajdę numer konta bankowego na który mam dokonać przelewu?
Numer konta znajduje się w podsumowaniu zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Dodatkowo numer konta dostępny jest w zakładce Formy płatności

11. Czy możecie zmienić dane na otrzymanej fakturze?
Nie, nie mamy możliwości zmiany danych na wystawionej fakturze. Jeśłi na fakturze znajdują się błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą.
Całkowita zmiana danych nabywycy nie jest  możliwa. Wzór noty korygującej: nota korygująca


NASI PRODUCENCI

Upoluj promocję

Zapisz się, aby otrzymać rabat 10 %
na pierwsze zakupy!



© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®