Okazje.info
Pobieranie danych...

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zaloguj się
> Składanie zamówienia
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienia w sklepie internetowym wimpel.co można składać poprzez stronę internetową www.wimpel.co 24 godziny na dobę.

Złożenie zamówienia wymaga akceptacji niniejszego Regulaminu. Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania zamówienia staje się integralną częścią umowy sprzedaży.

Zamówienia mogą składać zarówno Klienci, którzy dokonali rejestracji Konta Klienta, jak i Klienci, którzy dokonują jednorazowych zakupów i nie zarejestrowali Konta Klienta. Rejestracja Konta Klienta umożliwia dostęp do informacji o bieżących i zrealizowanych zamówieniach.
W celu złożenia zamówienia należy dokonać w Serwisie następujących czynności:

dodać towar do koszyka, korzystając z opcji „Dodaj do koszyka”; lub "przeciągnąć" towar do koszyka
podać dane adresowe i kontaktowe (dotyczy Klientów, którzy nie dokonali rejestracji Konta Klienta i nie zalogowali się na swoje Konto);
wybrać sposób zapłaty i sposób dostawy;
wybrać opcję „Złóż zamówienie” widoczną na stronie z podsumowaniem zamówienia.

Poprzez złożenie zamówienia Klient składa ofertę kupna towarów wskazanych w zamówieniu. Po złożeniu zamówienia Klient niezwłocznie otrzyma na podany adres e-mail wygenerowany automatycznie komunikat potwierdzający otrzymanie przez Sklep zamówienia.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany podczas składania zamówienia lub rejestracji Konta Klienta, wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Wiadomość ta jest równoznaczna z przyjęciem przez Sprzedającego złożonej przez Klienta oferty. Klient powinien otrzymać wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji nie później niż w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia – w przeciwnym razie Klient przestaje być związany złożoną ofertą.

Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

W celu wykrycia i skorygowania błędów we wprowadzonych danych, szczegółowe informacje o zamówieniu są wyświetlane w formie podsumowania przed pojawieniem się opcji „Złóż zamówienie”. Informacje te obejmują dane Klienta, adres do wysyłki, listę zamówionych produktów z podaniem ich ilości i cen, wybrany sposób płatności i dostawy, informację o wystawieniu faktury VAT. Istnieje możliwość samodzielnego skorygowania podanych Danych poprzez zaznaczenie opcji „Powrót” i następnie „Zmień dane” (co umożliwia zmianę danych osobowych i adresowych), zaznaczenie lub odznaczenie opcji dotyczącej faktury VAT. 

NASI PRODUCENCI

Upoluj promocję

Zapisz się, aby otrzymać rabat 10 %
na pierwsze zakupy!



© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®